Ćwiczenia ramion z taśmą thera band

1. Siedząc na krześle,z taśmą przełożona środkiem swej długości pod udami. Ruch polega na naprzemianległym wyproście ramion w górę.

2. Siedząc na krześle,z taśmą przełożona środkiem swej długości pod udami. Ruch polega na przemiennym wyproście ramion w górę.

3. Stojąc z taśmą związaną w pętlę, jedną stroną zaczepiamy o lekko rozstawione stopy. Drugi koniec taśmy thera chwytamy nachwytem wąsko. Ruch polega na unoszeniu rąk trzymających wąsko taśmę mniej więcej na wysokość ust.

4. Dwie ręce wyciągamy na boki i uginamy w stawach łokciowych z dłoniami skierowanymi w górę. Chwytamy taśmę wąsko mniej więcej na szerokość ugiętych w stawie łokciowym ramion. Ruch to wyprost ramion w stawie łokciowym na boki z pokonaniem siły taśmy.

5. Stojąc z lekko ugiętymi kolanami i stopami rozstawionymi na szerokość barków, przekładamy środek taśmy przez nasze nogi. Chwytając 2 końce taśmy odwodzimy ręce bokiem w górę.

6. Stajemy z nogami lekko ugiętymi i tułowiem lekko pochylonym w przód. Środek taśmy rozciągliwej przebiega pod naszymi stopami. Końce taśmy rozciągliwej chwytamy naprzemienno stronnie tzn. koniec taśmy która biegnie do prawej nogi powinna być chwycona przez lewą rękę i naprzemienno stronnie.

7. Stojąc z taśmą i rękami wyprostowanymi w górę na szerokość ramion prostujemy równocześnie bokiem proste ramiona w dół.

Tagi: , , , , , ,
Napisz pierwszy komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *